Kom til gratis foredrag med Jacob Mark

Jacob Mark
Kom til gratis medlemsarrangement i Roskilde lærerforening med Jacob Mark om hans bog "Fartblind", hvor han fortæller om det at blive stresssyg.

Arrangementet bliver afholdt i Filmsalen på Klostermarksskolen onsdag d. 9. oktober kl. 16-18 (Kongebakken 19, 4000 Roskilde).

Tilmelding er åben nu på 041@dlf.org

Jacob Mark beskriver foredraget således: Det er et foredrag som tager udgangspunkt i min personlige historie om at blive så syg med stress, at jeg næsten blev blind af det. Om at være en dreng fra Køge, der pludselig er midt i det skolepolitiske centrum, forhandler regering, møder præsidenter og dronninger, får politik igennem - og mister det hele til stressen. Og vejen tilbage til arbejdet i Folketinget igen. Foredraget er dog ikke så dystert som det lyder - der er også masser af grin, røverhistorier og humor. Min tanke er, at mennesker med stress ikke har brug for en masse gode råd - men nogle at spejle sig i, så de tør stå ved, at det går for stærkt for dem. Stress er et af vor tids vigtigste temaer og største problemer.